Bern benim sancımı tamamen kesti çok rahattım ama bebeğin başı aşağı inmediği için tam açıklığa çok çabukta ulaştığım halde Doğuma hemen alamadılar o sürede dozu azaldı tabi sancı tekrar hissetmeye başladım ikinci dozu vurdular sonra Doğuma girdim Doğum anında ıkınma hissin olmadığı için zorlanıyorsun biraz evet ama doktorun desteğiyle halloluyor zaten maksimum 10 dk sürdü belden aşa uyuşma diye bişey yok ben sürekli yürüdüm bacaklarımı da gayet hissedebiliyordum sadece malum bölge uyuşuyor oda açıklık kontrolünde falan büyük rahatlık oluyor 🙈