Cemrekuyuci Meraba arkadaslar bende bir ücüz annesiyim sizlere bisey danısmak istiyorum benm yuzumde gözlerimin altinda ve burnumda dudak üatümde karakara lekeler olusmaya basladi napmak lazm geciomu zamamla ya dahada cok oluomu
Ebru-isil Gebelik maskesi olmuş olabilirsin.Güneş koruyucu kullanmadan güneş gördüyse leke oluyor.Gebeliğin başından beri ywes rocher yüz güneş koruyucusu kullanıyorum hiç olmadı.Güneşe,dışarı çıktığımda falan sürüyorum.