esrakdyf dbik iskenderun Özel Palmiye hastahanesine gidiyorum doktorum ERTAN AYDIN çok memnunum çoğu kişinin önerisiyle gittim ☺
Defne08 Evet kızlar ben çok memnunum ilgili bugün gittim daha keseyi görmek için bayağı ilgilendi, ne yemem lazım ne içmem lazım herşeyi söyledi çok memnunum
Defne08 Minanin_Annesi yani bir arkadaşım yanında sezeryan yaptı biri normal doğum artık bilemiycem 🤷
MehmetEla Akademi Özkan Yılmaz normal Doğum taraftarı bende 36 haftalik gebeyim hayırlısıyla normal Doğum yapacam