Gizemert 33+4 günümüzdeyiz vajinal ağrım çok fazla oluyor bazenleri yürümekte bile zorlanıyorum bu durumu yaşayan var mı acaba ?
yildiz23 Gizemert ay o ağrı bendede çok var enfeksiyon dendi geçmedi magnezyum verdiler geçmedi daha bugün gittim fitil verdiler inşallah iyi gelir sol iç vajina ağrıyor sanki kemik kırılmış soluma yatamiyorum yatsam bacağımı kaldırıp donemiyorum çok zor 🤦
Yldzeyll Gizemert 38. Haftama girdim vajina da batma oluyor yürümede ağrı oluyor bacak arası ağrıyor ama doğum sancısı değil galiba kanala iniyor olabilir bebis
Barbie06 Gizemert bende aynı bölgeden yürüyemez hale gelmiştim 25. Haftalarda doktorum devit ve magnezyum yazdı kullandıkdan 3. Gün agrımlarım geçti doktorunuzla görüşün derim
Gizemert Sedossss daha önceki haftalarımda söylemiştim ilk gebeliğin rahim ilk defa bu kadar genişliyor normal dedi ama git gide artıyor ağrım. Muayene zamanımız yaklaşıyor o zaman görüşeceğim erken Doğumdan korku oluyor biraz
Gizemert seheryldrm başka ağrım yok sadece vajinal ağrı birde 2 gün önce su geldi doktorumla görüştüm devam ederse gel muayene edelim dedi ama daha sonrasında daha da gelmedi başına böyle bişey geldi mi acaba ?
seheryldrm Gizemert su geldi sandım bir kere gece uyku halindeyken olmuştu ama sonra kokusundan idrar olduğunu anladım suyun sızıntı şeklinde gelmeye başlamış olabilir su durumuna dikkat et devam ederse doktorun muayene etmesi gerekir vajinadan
Gizemert seheryldrm bende baktım kokusuna ama herhangi bi koku felan yoktu idrar olma imkanı yok tuvalete gittim orada da ayakta dururken kendiliğinden bi kaç damla daha aktı ve 2 gündür herhangi bişey gelmedi daha da. Kontrol ediyorum biraz da korkuyorum
seheryldrm Gizemert tekrar o olayı yaşamadığın sürece bir sorun olacağını düşünmüyorum ama devamı gelebilir tedbirli davran sadece
Gizemert yildiz23 enfeksiyon denmedi ama magnezyum eksikliği var ilaç kullanıyorum. Yatakta dönerken de zorlanıyorum çok zor bişey gerçekten
Yldzeyll Gizemert doktor doğum kanalına iniyor demişti haftaya son kontrol sonrası doğum Allah 'ın izni ile ama sizin haftanız erken daha magnezyum eksikliği de ağrı yapar enfeksiyon da yapar
Gizemert Yldzeyll magnezyum eksikliğim var ilaç kullanıyorum onun için zaten evet erken olduğu için korkuyorum ama bakalım kontrolde doktorum ne diyecek hayırlısı olsun