Ozlemmmmm Gecen haftalarda bahsetmistim yesil akintim vardi fitil kullandim ama gecmiyor bir turlu ne yapmaliyim kasiklarim agriyor bir kac gundur bu yuzden mi bilmiyorum bebegim icin korkuyorum nolur icimi rahatlaticak biseyler soyleyin😢😢😢
Zeynepmom Ozlemmmmm bence antibiyotik kullanmalısın benims meyletti kullandım geçti ve tekrarlamadı ama doktorun vermeli tabi
shdemir Ozlemmmmm valla canım bende aynıydım ne fitil ne antibiyotik fayda etmedi. Sadece su günde en az 3 lt su iciyorum oda en az yani😊 ve bu sekilde gecti enfeksiyonum. Cok tuvalete gidiyorum ama malesef idare edicez. Erken dogum riski yaratiyomus cunku enfeksiyon.
Oglununannesi Ozlemmmmm yeşil akıntı mantardan olur diye biliyorum ama en doğrusunu doktorun söyler kuzum.. bende de afedersiniz çok özür dileyerek söylüyorm resmen beyaz akıntı akıyor böyle normal mi acaba bu durum ..
Nefertiti Ozlemmmmm suyun içine limon sıkıp gün içinde bol su tavsiye ederim. Limonlu su enfeksiyonun yok edilmesi için birebir ayaklarını sıcak tutmayı da ihmal etme
Ozlemmmmm Zeynepmom randevum perşembe günü söylıcem mutlaka ama artık korkmaya basladı bebege zarar verecek dıye
Ozlemmmmm shdemir canım bende o kadar cok su ıcıyorum kı zaten iş yerinde mesai saatımın yarısı lavobada gecıyo :-) ama gecmedi bir türlü 1 aydır boyle ne kasıntı ne yanma hıcbısey yok ama kasıklarım agrıyo ara ara öyle korkuyorum ki muaneye gidince kötu bı sey duyucam dıye
Oglununannesi Ozlemmmmm ilk hamileliğimde sürekli olarak enfeksiyon vardı özellikle son haftalara doğru ondan hatırlamıyorum beyaz sevindim canım teşekkür ederim aydınlattığın için ..
Nefertiti Ozlemmmmm canım Allah yardımcın olsun. İnşallah bişeyin yoktur. Doktorunla görüştüğünde de sorarsın ztn. Sağlıkla bebeklerimizi kucağımıza alalım inşallah 😍😍