Arkadaşlar 23 hafta 5 günlük hamileyim . Dün ayrıntılı ultrasona girdim . Bir prensesim olacağını öğrendim . Ama canımı sıkan bebeğimin sol beyin lopunda çok küçük bir parlaklık görülmüş . Şaşkınım başına böyle birşey gelen var mı ? Nasıl bir yol izlemeliyim ?