hhb53 öncelikle hayırlı olsun canım benim ilk gebeliğim şuan 22 haftalığım ama ilk hamile kaldığım da benimde çok kasığım ve belim ağrıyordu hatta o kadar kasiklarim ağrıyordu ki öyle şüphelenip tahlil yaptırdım doktora sorduğumda rahim büyüyor o yüzden bu ağrılar demişti sen de istersen bi doktoruna sor ama bi sorun olduğunu sanmıyorum 😊