Bugün doktora gittim kesin erkek dedi ikili testim iyi cikdi şükür bebeğim sanki bugün bı tekne attı hissett biri beni durter gibi iştahım yok napicam herkes yemek getiriyo yiyemiyorum kilo aynı hamile kaldıktan sonra kilo bile vermişim iştahım yok bebek nasil gelisicek bişey yemessem