hulya_1919 Kızlar 20 haftalık ölü Doğum yaptım yeni sayılır ne kadar korunmam gerekir sizce başına gelen varmı Allah kimsenin başına vermesin çok zor şuan tek düşündüğüm yeniden bir bebek başka türlü bana iyi gelmeyecek hiç bişey
Tuqceee33 hulya_1919 çok üzüldüm geçmiş olsun Rabbim sabır versin ve bir daha kayıp yaşatmasın, en kısa zamanda sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin🌸 bende 3 hafta önce kürtaj oldum seni anlıyorum canım🙏🏻
kelebegim123 hulya_1919 en uygun cevabı doktorunuz verecektir ona danışın çünkü burada kim ne dese doğru olmaz böyle bir durumu yaşayan biri varsa bile vücut yapısı farklıdır o kadar süre beklemiştir be tekrar hamile kalmıştır veya kalmamıştır sizin vücut yapınız farklıdır bu yüzden doktora sorun 🙏🏻
hulya_1919 Tuqceee33 tekrar yaşamam inş en azından çocuğum olabiliyor tek tesellim bu ne kadar korunmam gerekir acaba onu araştırıyorum şuan
Mcbh Nasıl farkettiniz acaba birde yanlış anlamazsınız ağır falan mı kaldirdiniz gerçi zaten olacağı varsa herşey bahane de yine de insan merak ediyor bir neden varmı diye
Dlktpl hulya_1919 bende 20 hafta erken dogum yaptım 6 ay vucudun dınlenmelı bence gercı ben kalamadım hamıle tup bebege gectm
birgaripannee hulya_1919 bende 20haftalık bebegımı suyu bıtmesı sebebıyle kaybettim doktorum 3ay korunmamı rahım toparlaması açısından soylemıstı.3ay korunup hemde psikolojımı toparlayıp tekrar gebe kaldm belkı yardmcı olur yazdıklarm cok Üzücü bi durum cok ıyı anlıyorm sizi
hulya_1919 birgaripannee benimkininde suyu azalmıştı 3 aydan sonra hemen kaldınızmı hamileliğiniz nasıl geçti
Tugba_ilhan birgaripannee bende 17haftalikbebegimin suyu bittiği için kaybettim normal.dogum.yaptim ardından kürtaj oldum rabbim.kimseye yastamasin aradan 3 ay geçti 4.ay hamile.kaldim.suan 35 haftaligim şükürler olsun rabbim.berkese.hayirli sağlıklı versin inşallah
Dilanburak hulya_1919 ben yazık ki o bende de vardı şimdi son ayıma girdim hala o korku var ama tevekkül allah de canım zor bi durum allahım yüzümüze gülsün inşallah
birgaripannee hulya_1919 Evet bi sıkntı olmadı cok şükür doktor önlem amaçlı yatarak gecrmemı soyledı ılkı dusuk sayıldıgı ıcın ıgne yaptrdı haftalık onlem amaclı suan cok şükür 35 haftaym bı sıkntım yok. İnsan toparlanmak ıcın hemen hamıle olması gerektıgını dusunuyo cok ıyı anlıyorm umarm bır an once tekrar hamıle olur saglıkla kucagına alırsın
Loresima3 hulya_1919 ben 16 haftalık ölü doğum yaptıktan 9 ay sonra hamile kaldım. Kendim istedim bu süreyi. Şimdi 30 haftalık hamileyim. Rabbim en hayırlı zamanda versin yavrunu sana
Sinem67 hulya_1919 cok gecmiş olsun kürtaj olunca en az 3 ay korunun rahim iyice toparlan sın dyr doktrlar