Benimde baş ağrılarım 20 haftalıkken başladı geldiği zaman gitmek bilmiyordu tıpkı senin gibi kafamı duvarlara vurasım geliyordu ne parol fayda ediyordu ne de başka bir şey en son hastaneye gittim MR çektiler eksik çekmişler ama beynimin sol tarafında 3,5 milim çapında kireçlenme gördüler daha sonra başka bir hastaneye kontrol amaçlı tekrar gittim ve kan idrar tahlili verdim aşırı derece vitamin eksikliği ve kansızlık çıktı ona bağladılar baş ağrılarımı iğne yazdılar vitamin eksikliği için hafta da bir kullanıyorum kan hapını her gün kullanıyorum. Başına soğuk suyla yıkadığın bir bezi koyup karanlık bir odada biraz uyumayı dene çok şiddetli ağrıların olursa benim öyle geçiyordu sadece, şimdi 23 haftalık olduk şükür ilaçlarla da olsa sesi soluğu yok o ağrıların 🙏🏼