mertinannesii canım benim oğlum iki aylık oldu ve halende 0-3 ay takımlarını giydiriyorum ve bazen günde 3 defa değiştiriyorum altını ya kusuyor ya çişini taşırıyor illa bişey çıkıyor ha ama çıtçıtlı atletlerini 3-6 ay olanlarından fazla al 0-3 aylık olan çıtçıtlılar hemencecil küçülüyor ve maşallahh benim oğlum da zayıf bir çocuk değil ona rapmen o takımlardan giydiriyorum