Kızlar selam. Bugün dr kontorilumuz vardi. 33+0dayim.dr tam 2 kilo ağırlığında dedi. Haftasina gore 150-200 gr düşük dedi. Sizin bu haftada kac kg bebeğiniz? O kadar güzel besleniyorum ki yemediğim tatmadıgim hicbirsey yok. Bu cocuk nasil kilo almıyor hayret ediyorum.