Kizlar 39+3 günlük oldum akşamdan beri ağrılarım var aksam uyudum gecti simdi sabahtan beri var gecmiyor sabahleyin çişimi yaptıktan sonra peçeteyle sildim sümüksü birşey vardı birde çok hafif bi kam vardı pembe renkte nokta kadardı 2 saat öncede balgam gibu sümüksü akıntı geldi erik boyutunda sizce doğum belirtisi mi ne zaman doğumum baslar