Merhaba arkadaşlar.. 29+1 haftalık hamileyim. Yaklaşık 5-6 haftadır sağ elim kasılıyo,karıncalanıyo ve 2 parmağım sürekli uyuşuyor. Doktor hamilelikte olabileceğini söyledi ama çok rahatsız edici seviyeye ulaştı durum. Bu sorunu başka yaşayanlar var mı?