Kursadbudak Sevgili anneler 16.haftamızdayız ağzımda tuhaf bi tat hissediyorum çok koyu bir çay içmişimde acı gibi su içiyorum geçiyor 2 3 dakika sonra tekrardan bu durumu yaşıyan var mı?
Lovebaby123 Kursadbudak biZ de de aynı geçmiyor maalesef ben genelde sakız çiğniyorum bu durumda. Limon 🍋 değdiriyorum dilime onsekiz bastırabiliyorum . Ama hemen hemen hep ağzımda sakız var. 37 haftalığız hala devam bizde . Muhtemelen doğumdan sonra geçecek artık .
Gzdgzdkrt Kursadbudak canim doğurana kadar öyle devam edecek galiba ben 35+3 oldum hala o tat gitmedi ağzımdan🙁 hatta gece uyurken acı su birikiyor ağzımda 100 kere lavaboya uyanıyorum 😭