tugbaayaz Abcde12_ canım ne alakası var ki ben geçen koluma bacağıma bugünde özelime ağda yaptırdım 17 haftalığım ağda zararlı falan değil yani için rahat olsun
yorumcuanneniz Abcde12_ son dakikaya kadar ağda yaptım bi zararı olmadı 🙄 hem nasıl bi zararı olacak ki
Simge_92 Abcde12_ agdaya gelene kadarrr.. şampuanlar kullandığımız kremler temizlik malzemeleri hepsi kimyasal. Yediklerimizin içinde neler var
Durkayaelmas Abcde12_ 31 haftaligim carsamba gnu yaptirdim bide doguma 1 hafta kala yaptiririm sanirim korkmayin
tugbaayaz Abcde12_ yok canım yaa sen bildiğin kaliteli markayı al kullan çünkü o kadar insan gördüm tanıdım aynı şekilde bu forumdada okudum kimse bi zararını görmemiş yani