Herkese hayırlı akşamlar arkadaşlar benim hikayem 10 gün önce doktora kontrole gittigimde açılmamın 1 cm olduğunu haftaya tekrar gel eğer ilerlerse yatış yaparız dedi 11 martta sabahı 9 da hastaneye gittik doktorum yine açıklığımın 1 cm olduğunu söyledi bizde bu virus vakasından dolayı biran önce olup hastaneden çıkmak istedik doktorum kanalımın geniş olduğunu suni sancıyla rahat doğuracağımı söyledi ve taktılar saat 11 gibi sancılar başladı giderek arttı her saat başı açılmam giderek arttı en son 1 saatte 3 cm den 8 cm oldu saat 3 de doğuma aldılar 10 cm olmuştu 6 saatlik sancının sonunda 4 de oğluma kavuştum çok şükür :)