Ummi Arkadaslar 7 haftalik hamileyim midem hic bulanmıyor normal bi durum mu cok hafif sabah bulantim oluyordu 2 gundur hic yok gecen hafta kontrole gtmistim , İlk hamileligim tedirgin oldum bulantim hic olmayinca.
[silindi] Ummi Allah’a şükür olmuyor ne güzel ben 1 kere bile yaşamadım kusmadım da Allah’a şükür sen de şanslı kısımdasın.
KadirMerveAknc Ummi valla benimde hiç midem bulanmadı 4 ayı bitirdik hala bulanmıyo ne güzel işte hamileliğin kolay geçecek canım ☺
Arasinannesi Ummi benim gibi 4 ay boyunca hergün günde 15 kere kusmak mi isterdin tatlım 🙂 ne güzel işte hamileliğini güzel değerlendir keyfini çıkart 💜
Ummi KadirMerveAknc insaAllah canm🤗tecrubesiz oldugm icin bi korku geldi icime arkadslrm da hamile hepsi diyor midem felan cok bulaniyor bndede olmayınca acaba dedim tekrarmi gtsem doktruma
Rsbm Merhaba Gayet normal ve ilk zamanlar herkesi etkilemez tedirginligini anlayabiliyorum bende senin gibiydim ve cok şükür rahat bir hamilelik geçiriyorum sadece 3 ay boyunca ara ara bulantım olurdu onun haricinde çok şükür birşey olmadı normal insan gibi geçirdim hamilelik donemimi şimdi 29 haftaligim ağırlaştim sadece bel ağrım ve yorgunlugum var o yüzden rahat ol insan acaba bişi mi oldu falan filan dusunmekten sorularına cvp ario seni anlıyorum 😚😚😚
KadirMerveAknc Ummi bünyeden bünyeye değişiyor canım benimde ilk hamileliğim bende cok korkmustum halada korkularım devam ediyo kalbini ferah tut rabbimin izniyle sağ sağlim kucagımıza alırız inşallah ☺
aysbuk2baby Normal ben de hiç başdönmesi ya da mide bulantısı yaşamadım çok şükür. Yapıyla alakalı biraz. Şuan 13+5 haftadayım ☺☺
Nevrik Ummi Hiç endişelenme canım. Ben de ilk başta aynı sebepten sıkıntı yaptım. Etrafımdaki hamilelelerin hepsi kusuyordu ben bi sorun mu var diye endişeleniyordum. 14. Haftadayım şülürbir sıkıntı yok. Bizler bin şükür şanslı kısımdayız 🙂
Burcu16 Ummi bu durum bendede aynı 🙆🏻8. Haftam dolacak çok şükür ağzımda tatsızlık harici kötü bi belirtim yok şanslısın dua et böyle bitsin 😀