bsr2 çok güzel olmuş inşallah 1 kişi ile sınırlandirirlar. Ben zaten kimseyi almayı düşünmüyorum. Pazartesine gün verildi kimseye haber vermeyeceğim çıkınca ben doğum yaptım ancak bir süre ziyaretçi kabul edemeyeceğiz diyeceğim. Kimse bizden kıymetli değil