Kızlar tam 6 haftalığım bugün doktora gittim gayet iyi dedi kalp atışlarını da duyduk bende ara ara kahverengimsi akıntı alıyor doktorum sabah akşam progestan iç dedi bugünde geldiği zamanlar iç dedi bugün hafif pembemsi bi akıntı geldi böyle sorun yaşayan var mı @