Tumurcuq Benimde kasılmalarım olduğu için kullanıyordum ama bıraktım. 2 gündür tekrar kasılmalar ara ara oluyordu bugün kontrole gittim. Sürekli kullanırsam alışkanlık haline gelmesinden korkuyorum dedim. Doktorum kullanmamın bir sorun olmayacağını söyledi ama 36 haftada bırakmamı istedi. Çünkü normal doğum düşünüyoruz. Son haftalarda kullanmak normal doğumu daha doğrusu sancıları engelleyebilir bilginiz olsun.