NecatiMerveCingz 19+3 olduk hala bir hareket yok göbeğim de çok çıktı ama eartık merak ediyor insan vatmı aynı durumda olan arkadaşlar
Deletedmom_26 NecatiMerveCingz sırt üstü yatıp çikolata yiyip kontrol edebilirsiniz tekrar sırt üstünde genelde daha çok hissediliyor
Alpaslanveannesi NecatiMerveCingz biraz sabırlı ol canım daha erken hele ilk hamilelikse biraz geç olabilir 🙏🏻
NecatiMerveCingz Gizemmmm ayy hadi inş hala bekliyoruö hoş nasıl bişey hareket olduğunu anlatöıyım onuda bilmiyorum 😂
MelekBK İlk gebelik olması ve kilo etkiliyor. Ben 5 buçuk aylıkken hissetmeye başladım hafif hafif. Sıkıntı edilecek bir şey değil sıkma kendini