24 haftaligim arkadaşlar ama birkaçgün önce öle gusel öle belli ediyordu ki tekmesini ama 2 3 gündür karnimda guruldama gibi hissediyorum ve bildiğiniz vajinamda yada bide göbeğinin dişi değil iç tarafında hissediyorum belli belirsiz. Neden böyle oluyor anlamıyorum. Korkmayım bu haftalarda öle olur diyor herkes ama olmuyor işte. Ne yukarı cıktı nede dışa doğru tekmesi var 😔😔