Tüp bebek hikayem; 6 ay çatlatma ve bir aşılama sonrasında bozulan pskilojim yüzünden tüp bebek yaptırmaya karar verdik ama tabi ki şartlarımız tutmadığı için özel de yaptırmak zorundaydım Ankara da iki tane meşhur tüp bebek merkezi gezdim ve içime sinen merkez de karar kıldık(Novarart) Ağustos ayıydı ve tatile git gel adet olunca direk gel başlayalım dedi hocamız , ben bu iki aylık süreçte yumurta rezervim az olduğu için arı sütü bal polen karışımı yedim her sabah ve yapabildiğim kadar da bal, tarçın, toz çörek otunu karıştırıp yedim ama özellikle hormonlarımı düzenlemek için Ersağ markasında buldum ben hayıt tohumu her gün bundan içtim yaklaşık iki ay kadar uyguladım. Eylül’de tatilimizi yaptık geldik ve 20 Ekim’de adetimin ikinci günü tüp bebek merkezine gittik . Aşılama yaptıranlar zaten bilirler gonal f adlı iğne folik asit estrofem, coraspirin tarzı ilaçlara başladım haftada iki kere çağırdı hocamız her gittiğim de kan aldılar ve beni aldıkları kana göre yönlendirdiler bugün şu ilaca başla falan tarzında, her gittiğimde alt taraftan hocamız yumurta büyüklüğüne baktı ve yeterli büyüklüğe ulaştığı zaman üç adet yumurta çatlatma iğnesi verdi bu arada gonal f i kullanırken yumurta çatlamasını önleyen başka bir iğne daha kullandım, doktorun dediği gün ve saatte çatlatma iğnesini yaptım ve 36 saat sonra merkeze çağırmışlardı (adetimin 12.günü) oraya gittik sabah bir duş aldım ve hiç makyaj yapmadan parfüm dahi sıkmadan merkeze gittim idrara çok sıkışık olmaya gerek yok toplama işlemi sırasında zaten genel anestezi verildi ve hiç bir acı hissetmedim daha sonrasında iki gün az da olsa kanamam oldu anestezi alacağınız için geceden yeme içmeyi halletmeniz gerek su bile yasaktı , toplamadan sonra sabah iki akşam iki progrsteron fitil kullandım ve toplama işleminden sonra her sabah embriyoloklar beni arayıp yumurta hakkında bilgi verdiler toplam 8 yumurta toplandı fakat üçüncü güne 6 tanesi kaldı nihayetinde çok şükür 6 tanesi de 5. Güne ulaştı ( bu arada sizden yumurta toplandığı gün eşinizden de sperm alınıyor )beş günün sonunda merkezin çağırdığı saatte transfer için gittik yine hiçbir şey sürmeden takı falan takmadan ama ciddi sıkışıktım hatta sıra bana geldiğinde masaya zor yattım çünkü çok su içmiştim, beş dakika bile sürmeyen bir işlemdi ve hiç canım acımadı diyebilirim , transfer sonrası yaklaşık 45 dakika yatırdılar ve üstümü giyinerek ayrıldım normal yaşamına dön ağır kaldırma dendi , arabanın arka tarafında oturur vaziyette evime gittim ve eve gidince de yattım iki gün duşa girmedim sadece tuvalet ve yemek için kalktım bol dut kurusu, ananas yedim çiğ kuruyemiş kabak çekirdeği çıtladım, kabız olmamak için kendim kaysı suyu yapıp tükettim, üç gün sonunda ayaklandım ama sadece yemek yaptım yani o on günlük süreçte başka bir iş yaptım diyemem ama evin içinde turlar attım, inşirah ve Meryem suresini okudum 9. Gün 407 çıktı beta hcg şuan 21 haftalık ikizlerimi bekliyorum çok şükür 🙏🏻🧿🧿🧿 ama bu süreçte yine de hiç süpürge falan açmadım ağır kaldırmadım ve ilaçlarımı hep saatinde aldım hala progesteron kullanıyorum çok uzun oldu farkındayım ama bunları yazmak birilerine faydalı olmak istedim Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🙏🏻