Derya152533 39+3 haftalık hamileyim. Uyuyup uyandım lavaboya gittiğimde iç camasirimin islandigini fark ettim. Bı anda dolu dolu bişey gelmedi ama sanki az az bişey akıyor gibi. Suyum mu kizlar ilk gebeliğim bilmiyorum yardımcı olun nolur
Snmdnz Derya152533 canm takip et kokusuz renksiz olur su takip et varsa ped felan tak canm takip amacli eczanedende turnusol ped al olmazsa canm emin olmak icin
Sinem67 Derya152533 hic durmaksızın ve üzerinizi batrcak şekilde oluyrmus su gelmesi bna doktr öyle dedi
Mermuj Derya152533 benimde küçük oğlumda az az geliyordu avuç içi büyüklüğüde altımı ıslatıyor gibi oluyordum, ertesi gün doktora gidince 3 cm açılmam olduğunu söylemiş, suni ile doğumu başlatmışlardı....
Derya152533 Snmdnz şuan kesildi bişey gelmiyor böyle olur mu ki şu gelince kesilip sonradan gelme falan gibi doktorumla konuştum tekrar olursa mutlaka hastaneye git dedi ama acaba çiş mi kaçırdım yoksa Su muudu anlamak çok zor canım gercekten
Snmdnz Derya152533 bilmiyorumki benm suyum kesilmeden az az gelmisti hep belki dedgiin gibi idrar felan olabilir canm takipte kal genede
Derya152533 Sinem67 bana da öyle dedi ama bazen anlaşılmayacak durumda da olabiliyormuş canım o yüzden heyecan yaptim
merveakcy09 Tabikide hastaneye gitmelisin suyun gelebilir ve sen bunu anlayamabilirsin amnisure diye bir test var onu yaparlar hemen olaya netlik kazandırılır evde beklememelisin
Derya152533 Mermuj hastaneye geldim canım gelen suyummus yatış verdiler bebek hala yukarda sancım da yok bakalım nolucak