Merhaba arkadaslar dün basimdan gecen bir olayi paylasmak isterim..Dün evde bayildim bu arada 4.5 aylil hamileyim ve esim hastaneye getirdi..Yapilan sonuclardan emar istendi cok arastirdim bircok doktara sordum emarda radyosyon olmadigi icin emara girdim ve beyin damartikanikli olma ihtimali varmis nörolaji servise yatisim yapildi eve 3 yasinda oglum var onu simdiden cok özledim korkuyorum bugun biogratif emar dediler onun cekilmem arastirdim zarari varmis lutfen hamilelerin duasi kabul olurmus hepinizden kalben dua bekliyorum biran evvel saglikla evime gitmek istiyorum😢