ebrucetin Arkadaşlar 24 haftada adet sancısı yaşayan varmı böyle ara ara oluyor sanki adet oluyorum gibi normal midir sizce yoksa sancı falan mı ? Yaşayan varmı ?
Aysegulgorkem ebrucetin cnm bnde 25 haftaligim ayni sikayet bnde de var bel ve kasik sancisi adet sancisindan biraz siddetli dayanamiyorum bazen insallah kotu sonuclanmaz oncedende kaybim var cok korkuyorum
Aysema ebrucetin Merhaba. Benimde o haftalarda oluyodu. Bununla ilgili acilan bir postta rahim buyudugu icin bu haftalarda cok siddetli olmadikca normal diye okumustum. Yinede dr sormakda fayda var tabi.🍀
Prensannesii38 ebrucetin 28+2 yim bendede oldu bugun ıkıncı defa hemde oncesınde doktora gittim hıc bsey demedı ve yapmadılar 🙄 sanırım usuttugum ıcın dıyorum 🤷♀️
neso_ Kum sancısı olabilir bi doktora danışın idrar kan tahlili yapsın ben de aynı öyle karnın ağrısı yaşadım adet gibiydi bi kaç gün sonra böbreğim ağırmaya başladı ihmal etmeyin