Aysegulgorkem Kizlar selam nasilsiniz nasil gidiyor benim cok sancilarim ve bel agrim oluyo aranizda boyle olan varmi bazen dayanamiyorum oncedende kaybim oldugu icin cok korkuyorum☹
CgdmZtrk Aysegulgorkem bende öyleydim de çok şükür magnezyum ilacı iyi geldi ayağa kalkamıyordum kötürüm olmuştum herkesin ağzına düşmüştüm 25 haftada sen böyle olursan doğuramazsın biz 7. Ayda bağda bahçede çalışıyorduk falan diyorlardı. Rabbıme şükürler olsun ki kız gibi oldum fıldır fıldır geziyom şimdi.
hndgkct Aysegulgorkem bende 26. Haftama girdim canım benim de bir kaybım var çok şükür bu günlerimize geldik bende de oluyor kasık ağrısı özellikle yürüdüğüm de hareket ettiğimde daha da çok oluyor bende de hep bir korku inşallah herşey güzel gider ♥️
CgdmZtrk Aysegulgorkem hem sancı olur sonuçta bebiş bu aylarda daha çok büyüyor. Kasık bacak pelvis ağrısı. Vajina da üst kemik ağrısı olur.O yüzden stres yapmamak lazım
tubis06 Aysegulgorkem 25 +2 bende de aynı durum var 2 gün önce hastanede yattım sancim hafif olunca şuan hep tedirginim kasıklarda agrım ve sol bacağımı hissetmiyorum psikolojim bozuldu sürekli yatmaktan kur maktan. biraz kitap biraz tv ile geçirmeye çalışıyorum
Aysegulgorkem Age gormedim cnm gorsem yazardim inanki normalmiki bilemiyorum suan bile sanciliyim inan
Age Aysegulgorkem normalmiş bu ağrılar. Bu haftalarda rahim ve bebek hızlı büyüdüğü için, ağrılar olağan dedi doktorum. Ama akıntıda değişiklik varsa mutlaka git görün
duygu_ozgenc Bende 24+3 haftalık bel ağrısı ağrısı sırt ağrısı oluyo bide kasıklar da sanki baskı yapıyormuş gibi oluyor mu
CgdmZtrk Aysegulgorkem 25 haftalığız inşallah geçer. Birde maden suyu içiyorum sade. Belki o da iyi geliyordur kalsiyum magnezyum falan var ya içinde.
Aysegulgorkem hndgkct inşallah cnm benim iki tane büyük kaybim var şuan serklajliyim sürekli yatıyorum hiç kalkmadan allahım sağlıkla yavrularımıza kavuştursun insallah
Aysegulgorkem Inşallah normaldir kızlar korktuğumuz olmaz allahım hepimizi çocuklarımızda korusun insallahh