Merhabalar.Bebeğimin 6+3 de çok minik kalp atışı başladı demişti doktor 7+3 de gittik kalp atışı yok dedi bugün 8+0 dı tekrar gittik yine yok dedi doppler ultrasona gönderdi ordan çıkan sonuç neticesinde gelişmemiş yarın kürtaj yapalım dedi doktorum sizce başka bir doktora görünmeme gerek var mı ?