Zehramm benim bebeğimde yaz cocugu😊 1 bucuk ayımız kaldı. Ben 0-3 ay olanları az tuttum nolur bolmaz diye ama takım olarak almaya özen gösterdim. Daha kullanıslı olacagı için. Çıtçıtları zıbınları göz önünde bulundurun😊 Genellikle 3-6 ay almaya gayret ettim. Zaten bebişler birden atılıyorlar birde sütünüz yaradıgı zaman o zaman maşallah daha hızlı atılımları oluyor😊