Kızlar merhaba 20 gün önce normal doğum yaptım yırtılma olduğundan dolayı iç ve dış dikişlerim mevcut ancak hala dikişlerim erimedi kaşıntı yapmaya başladı. Arada otururken ağrı yapıyor 😔 doktor 2 haftada erir demişti ama çok uzadı sanki sizlerin kaç günde eridi normal mi ki acaba? Doktor 2 ay sonra gel demişti şuan malum virüs falan derken erkenden gidemiyorum da hastaneye devlet hastanesi olduğu için doktora da ulaşamıyorum bilgisi olan yorum yazarsa sevinirim.