Canscan Arkadaşlar selam nasıl gidiyor bu aralar ne sizi zorluyor bende nefes alma güçlüğü oluyor biraz bebeklerinizin kilosu kaç ?
damlanne Canscan selam canım bende geceleri nefes alamıyorum kilosu 1100 maşallah🤲🧿senin kilo kaç acaba ?
Belmaaa Canscan dün gitmiştim 25+6 35cm 870 gramdı. Ailede genetik şeker olduğu için şeker yükleme testi istedi doktorum kararsızım sizlerde durum nedir
Mrcmk77 damlanne merhaba bende 26+6 yım bebeğimin kilosu 1200 e yakınmş doktor 2 hafta dedi gelişimi sizinki haftasıyla uyumlumuymuş bu haftalarda normalde kaç kg olurlarki
damlanne Mrcmk77 26+4üm bende geri mi dedi ileri mi dedi sana canım yazından anlamadım bana gayet iyi 1 hafta önde dedi🧿
damlanne Mrcmk77 evet bizimkilerin kilosu iyi maşallah normalde 700 800 olması lazım boyu kaç canm senin
Leyla508 Belmaaa benim ailemde de şeker var doktorum sadece açlık tokluk şekerine baktı biraz sınırda cıkmıs evde 1 hafta boyunca kendım ölçtüm sabah yedıklerıne dikkat et yeter dedi yükleme yapmadı
Gul-08 Belmaaa ben de dün yaptırdım şeker yüklemesi 25+3te babamda şeker olduğu için riske atmadım 2 bardak şekerli su içiyorsun, sanki hiç mi tatlı yemiyorum diye düşündüm.Şeker var diyemeyiz ama biraz yüksek hamur işi ve tatlıyı çok yememeye çalış dedi.
Belmaaa Mrcmk77 korkuyorum ben de ya 😔😔 aslında kilosu çok önde değil aynı haftamdakiler 1 kilonun üstünde ama işte genetik olduğu için istiyor doktorum
Mrcmk77 Belmaaa doktorum bana bir bucuk dilim baklava yemiş kadar şeker alıuosun dedi bende korkuyodum ailemdede şeker olunca yaptırdım zaten en ufak bi tatlı yesekte alıyoruz o glikozu bence yaptırın
Belmaaa Mrcmk77 teşekkür ederim 😊 bir de bende bu hafta ödem başladı ayak bileklerimde sizde var mı böyle bir durum
Mrcmk77 Belmaaa bendede yaklaşık 2 haftadır var o ödem ellerim ayaklarım şişiyo çok ayakta kalınca ☹️
Leyla508 Belmaaa benim ayak bileklerim fil ayağı gibi oldu topuklarım cok agrıyordu doktor çok ayakta durma dedi şimdi yayıyorum şişlik felan gitti