Busekayapt kuusra bakmayın anca gırebıldım tekrar ben hala dogum yapmadım ama kuzenım yaptıgında kullanmıştık ılk dogdugunda ilik su ıle ıslatıp onu kallanmamı yada normal ıslak mendıl varya pakette satılanlardan onun havlu olanı varmiş yıne ılık suyla yıkayıp kullanmamı soylemişti bende öyle yapıcam ıkısınıda aldım. hastahane cantama koydum. bebgın kuçuk çamasırı cok oldugu için aldım ben küçükleri onun içinde yıkadım dalinin dogal sabun bazlı detrjanını kullandım ayrıca arastırıpta edındıgım bilgiyı vereyım cogu videoda faaln bundan bahsetmıyorlar 30 ıla 40 derecede bazı makınalarda sensitive bazı makınalarda narin diye gecıyor o programda yıkayıp evin içinde kuruttum ütüldim cantama kyacaklarımı koydum digerlerını inşallah kullanacagımız gune kadar poşetlere koyup kaldırdım.