Ayni tepkideyim. Kamuda calisan hamileler, kamuda calisan emziren anneler can da biz neyiz? Gercekten cok sikiliyorum su olaydan ya. Kar yagdiginda yine kamuda calisan hamileler izinli biz degil. Virus olur yine onlar izinli biz degil. Biz neyiz yani neyiz