Esra_dmrkrn
benim iki farklı doktprum var, biri yurt içi biri de yurt dışı.. ikisi de kesinlikle yapılmalı dedi, bebeğin ve annenin sağlığı için... şeker yüklemesi denilince kötü bir şeymiş gibi algılanıyor ancak bu şeker ölçüm testi ve bunun karşıtlarının aşı karşıtlarından bir farkı olmadığını söylediler.. ben de tereddütsüz yaptırdım tabii ki... çok şükür bir şey çıkmadı. Lütfen siz de doktorunuzu dinleyin, bebeğinizin ve sizin sağlığınız için🙏🍀