Öncelikle hepimize hayırlı olsun kızlar. İnşallah sağ salim hepimiz evlatlarımızı kucağımıza alırız.😊🤲🏻
Ben 2.kez anne oluyorum. Ve haliyle 2.kez kullanmaya başladım bu uygulamayı. Ama sanki ilk kez hamile gibiyim. Allahım kimsenin kucağını boş bırakmasın. İlk bebeğim 35 haftalık iken dünyaya geldi. Bakalım bu bebişim kaç haftalık iken gelecek annesinin kollarına.😇
Çok uzattım konuyu biliyorum ama heyecanlarımızı birlikte paylaşalım istedim.😊
Kaç yaşında anne oldunuz.? Ve kaçıncı gebeliğiniz.?🤩