Kızlar 30. Haftamdayım adet sancısı tarzında bir ağrım vardı ama uzun sürmedi doktor kontrolunde doktoruma söyledim alttan muayene yaptı rahim duvarı incelmiş bebekte aşağı kaymış biraz dedi erken doğum riskim olduğunu bu sebeple bebeğimin ciğer gelişimi için iğne yapılması gerektiğini söyledi doğum geciktiricisi hap içiyorum ağrım sızım hiç bi şeyim yok başına gelen varmı böyle bi şey