Merhaba arkadaşlar. 8 ay önce dış gebelik geçirdim iç kanama dolayısıyla acil ameliyat oldum sağ tüpüm alındı. Şimdi ise tekrardan çocuk düşünmeye başladık. Doktora gittim adetimin 5.günü klomen’e başladım 4 gün boyunca kullandım, sonra 5 martta kontrole gittim sol yumurtam 18,25 mm büyümüştü çatlatma iğnesi verdi yaptırdım ve ertesi 2 günü ilişki önerdi. Bugün iğneden sonraki 8.günüm kasık ağrım hafif baş dönmelerim var. Sizce ne zaman test yapmalıyım?