nar_a12 Merhaba anne adayları🌹. Sık sık doktor kontrolüne gidiyorum tüm değerlerim normal bir problem yok amma aşırı halsizim sizdede aynı durum varmı?
Kubra67 nar_a12 benim hamileliğim 6. Haftadan 16 haftaya kadar tamamen kabus gibiydi 😞Allahim dusmanima yasatmasin
nar_a12 Cigdemveminik 12 haftalik olduk herşeym normal çıktı doktor kolay değil iki can taşıyosn dedi normalmiş 4 ayina kadar böyle olurmuş
Hashasim2020 Benim de günü gününe tutmuyor 8+3üm bir sabah çok güzel kalkıyorum diğer sabah aşırı halsiz kalkıyorum yani normal canım merak etme