Merhaba lütfen rica ederim bir cvb yazsın çox kötüyüm.Ben test yaptım pozitiv kan testi verdim 711 çıktı.Amma ben bu gün doktora gitdim oda son adet tarihime göre dedi 6+3 günsün gel ultursondan bakalım dedi üstden baktı bir sey yok altdan baktı yine yok bir sey görünmüyor.kan testi ver bakalım verdim işte bu gün zaten ve 711 dedi hamilesin.amma ben korkuyorum neden görünmedi ve altdan baktı ya bir sey olmus bir zarar dokunmuşmu yani belki yenidir bir şey olur deye kendim yedim bitriyorum.hamileyim deye sevine bilmiyorum.nolur yardım edin.bebek ne zaman görsenir betam normalmi sizce ben 10 mart test yaptım pozitiv oldu işte bu günde kan testi 711 çıktı. Sizce kaç haftalığım