Salam qizlar...meni bilen bilir belkede burda..a a cok korkyom kinamayin nolur...rahim agzi 26 haftamda 27 mm idi iki gun önce gitdim 30 +6 gunluk 37 mm olmuş doktorum cok iyi dedi ve tabikidr mutlu oldum ciger acici filanda vurulmusdum ama doktorum artik kisalmasn diye bi ilac felan vermedi hata bana artik yatma gunluk hayata devam et dedi...tabiki orda o kadar srvindimki artik hec biri soru sormadm..eve geldkden sonra ama ya yine kisalrsa dedim ...kizlar siz ne dersnz? Henuz haftam zaten kucuk kisalma ola bilirmi yine ya..cok korkyom😯😯😯😭