Burcuyyy Ben 12/2 haftalığım Pazartesi kontrolüm var cinsiyet ne zaman öğreniliyor bilgisi olan yazabilir mi
tugbaayaz Burcuyyy 12 ve 13 te kıza benzetti dr 16 da kesin erkek dedi hep görüyorum burdada 16 17 net belli oluyor canım
Deletedmom291 Burcuyyy valla benimki sakşıyo 20+1iz hala göstermiyo belli olmuyo o yüzden kendileri ne zaman isterse ❤️😅😅
Tnskmn Burcuyyy net 16 dan sonrasında öğreniliyor ama benim gibi nazlı bir bebeğiniz varsa eğer benim gibi 22. Haftasında bile ogrenebilirsiniz😊🤦♀️
Sermec Burcuyyy ben 12+3 te öğrendım doktorum erkeğe benzıyo demişti oğlum olacak inşallah 37+2 haftalık hamıleyım su an 🥰