35+6 haftalık hamileyim. Bu haftaya kadar Doğum korkum o kadar da yoktu herkes yapıyor nasılsa bende bir şekilde yaparım diye düşünüyordum. Ancak bu hafta çok korkmaya başladım. Nasıl ıkınıcam nasıl kaldırıcam ağrıyı suan bile nefes darlığı çok cekiyorum napıcam diye düşünüyorum 😞 epidural normal Doğum düşünüyorum birileri destek olsun lütfen 😞