Mom43 Arkadaşlar merhaba ben 32+3 günlük hamileyim artık kıyafetleri yıkamak istiyorum dolap da aldık onu da sileceğim. siz nasıl sildiniz dolabı ne gibi temizlik malzemesi kullandınız ve kıyafetleri nasıl yıkadınız cevaplarsanız sevinirim ☺️
BlgnRb Mom43 beşik dolap şifonyer vs sirkeli su ile sildim çamaşırlarını da green clean ın sıvı deterjanında 30 derece de yıkadım
Tgbb Mom43 bebeğimin kıyafetlerini unıbaby marka özel bebek çamaşır deterjanı ile yıkadım ütüledim. Dolabını da çamaşır suyuna biraz sirke damlattım abarttım biraz ama bir daha sadece yüzey temizleyici ile temizlerim diye düşündüm. Yerleştirdikten sonra da üzerlerine örtüler örttüm biz de 33 haftalığız daha var doğuma tozlanmasınlar diye.
Deletedmom138 Mom43 ben daha silmedim ama önce ersağın bitkisel temizleyicisi ile bi baştan sona silinecek, kuruyunca arkasından karbonatlı su ile silinecek, en sonda temiz bezle kurulanacak 😘
Gamzetoprak Kiyafetlerini dalan roxy diye bi toz sabun var onunla yıkadım ben. Çok da beğeniyorum ekstradan yumuşatıcı kullanmanıza bile gerek yok kendine has hoş bı kokusu var ayrıca doğal.
DenizOkyanus Minoris baby nin şampuanını ve deterjanını aldım organik ve uzun süre gidiyormuş bende sizle aynı gündeyim henüz yıkamaya fırsat bualamadım ama yakında bunlarla yıkarım. Dolabıda beyaz sabunlu su ile silip ardına durulmalı bezle silip kuruturum en temizi beyaz sabun☺️
Arzuarzu Dolabını sirkeli su ile sildim , kıyafetlerini de duru granül sabunla yıkadım memnunda kaldım
Prmanne Dolabını ersağ damla konsantreyle sildim eşyalarını dalan roxy sabun tozu ile yıkadım yumuşatıcı gözüne beyaz sirke koydum ve 30 derecede yıkayıp 5 kez durulama yaptırdım
DenizEliz Mom43 cifle sildim sonra güzelce duruladım kurduğumuz odanın camını ve dolabın kapaklarını açıp bir gün bekelttim ertesi gün yıkayıp ütülediğim kıyafetleri yerleştirdim☺️ Baby me toz detarjanla yıkadım ben. Evde kuruttum dışarı asmadım
Gizem3410 Mom43 ben kıyafetleri dalin sıvı deterjan ile yıkadim dolap besık sifonyeride dalin sampuanla sildim mis gibi olduu malum bebek odası kimyasal kullanmamak gerek bence haftada bir de odayı sırkeli su ile temizliyorum
purplemoon Mom43 dolabi temizlik sirkesiyle sile bilirsin. Bende 30.haftamdayim bu hafta yıkadım eşyaları yavastan utuluyorum . Yikmaasinida renklerine göre ayırdım ters çevirdim ve 30derecede 30dk yıkadım sonra bı 20dk da ek durulama yaptım . Kimyasal siz olması içinde boron deterjan kullandım .
Ask_H Mom43 ben organik bir şey aldım onunla sildim sirkeli suyla sildim sonra havalandırdım dolabı kaç gündür yeni olunca kokusu oluyor... koku hala var gerçi salı geldi odamız bizim de... kıyafetlerini de sivene doğal deterjanla yıkadım ekstra bir durulama daha yaptım sonra annemle ütüledik.. daha var ama çamaşırları bir kaç posta daha yıkayacağız dolabına yerleştireceğiz