Kızlar adet tipi Sancılarım var. Nst de çıkmıyor haliyle. Bugün doktora gittim. Suyum azaldığı için doktorum zamanımı doldurmamı bekleyemeceğiz dedi. Ben hep kendi sancımla doğum yapmak istiyordum üzüldüm haliyle. Bu şekilde sizce doğum nasıl ilerler?
Rahim ağzım çok az yumuşamış. Bebeğin kafası kanala çok yaklaşmış ama henüz girmemiş. Yarına kadar girer bile dedi doktorum. Açıklık yok denecek kadar az parmak ucu kadar dedi.
Önerileriniz varsa duymak isterim. Yarın en geç pazartesi günü doğum için yatış yapılacak 🙏