Rabianurr Kızlar kusura bakmayın ama korktuğum için paylaşmak istedim bu şekilde kanama geldi dahada birşey gelmedi sancılarım ara ara vardı sizce doktora gitmelimiyim biraz daha beklemelimiyim resmi paylaşamadım
Nururuk Rabianurr canım kanama hamilelikte her zaman riskli bir durum. Bence vakit kaybetme derhal hastaneye gitmelisin
Uykuclimon Rabianurr benimde sarı sümüksü akıntı geldi 32 haftalıgım daha çok korkutorum belim agrıyor
Rabianurr Nururuk bende baya korkuyorum ama çevremdekiler hep daha karnın düşmemiş vs önemli birşey değildir diyor valla her kafadan ayrı ses 🤔
cavrosay Uykuclimon belkide nişandır gelen. ağrılarn da varsa erken doğum başlamış olabilir hemen hastaneye git cnm.
Nururuk Rabianurr valla kanamanın karın düşmesiyle falan alakası yoktur diye düşünüyorum 🤷🏼♀️ kendi kararın tabi ama ben çoktan doktoruma koşmuştum 😬
Rabianurr cavrosay nişan ne şekilde geliyor fazlamı az mi valla hiç bir bilgim yok netten de hep araştırıyorum ama her sayfada farklı yazıyor en iyisi doktoruma gitmek
Tumurcuq Rabianurr canim menmdr ilk doguşum qanamayla oldu..mence sen get artig xestexanya...belkedd nisandr
Kedili_Anne Rabianurr mutlaka gidin bence. Açılma olabilir. Nişan olabilir. Korkutmak istemiyorum asla. Sakin kalın ama önlem amaçlı gidin bence. İlaçla vb engellenme şansı varken o şansı yitirmeyin.