3 gün önce kızımı kollarıma aldım . Kısada doğumdan bahsetmek istiyorum bebeğim makat geliş olduğu için zorunlu sezeryan olmam gerekti 39+0 da sabah genel anestezi ile doğuma alındım . Açıkcası bir kaç yıl evvel burundan kıkırdak ameliyatı olmuştum 10 gün yatmıştım evde .. şimdide doğum için bütün yakınları topladım gelin ben kalkamam diye..
Ameliyathanede beni uyandırdılar biraz dikiş yeri acıyordu ilk kızımı sordum iyi dediler ve odaya götürdüler beni o sırada tüm ailem bebeğin çok iyi diyorlardı ben yeni yeni ayılıyordum karnım acıyor diyordum serum taktık birazdan geçicek dediler o sırada kızımı getirdiler göğsüme yatırdılar o anı tarif edemem.. yaklaşık 7 saat sonra ilk yürüyüşü yaptırdılar biraz canım yandı ama asla dayanılmayacak gibi değil daha sonra sondayı çıkardılar bu arada ne takılırken ne de çıkarken asla acı olmadı bol bol yürüdüm hastanede 2. Gün sabahı korse taktılar daha rahat yürüdüm 2. Gecemde kendim kalkıp kızımı alıp emzire biliyordum . Sütüm halen damla damla geliyor kan uyuşmazlığı olduğu için sarılık riskimiz fazla önce emzirip sonrada mama veriyorum. Anne ne kadar sakin olursa bebek o kadar sakin oluyor buna inanıyorum . Çevremdeki aa mamamı veriyorsun seslerinede kulak asmıyorum gülüyorum evet siz haklısınız diyorum :)) allah isteyen herkese sağlıklı sıhhatli bebek nasip eder inşallah bu arada ilk bebeğimi kalp atışı olmadığı için aldırmak zorunda kalmıştım 3 ay ara verip 2 aylk bi deneme sürecinden sonra ovilasyon takip testleri ile hamile kaldım.