ttozc bende 7+3 üm 10 gün önce yaşadım bu kahverengi lekelenmeyi progestan kullanıyorum geçmişti ama 3 gün önce tekrar başladı benimde canım çok sıkkın açıkçası. Ve hemşire olmama rağmen, rahimde kanama alanı var dedi doktorum ama çok çok küçük dedi. İlaçlarıma devam ediyorum ama işim ayakta olduğu için gelmeye devam ediyor o yüzden üzgünüm 😢 daha kötü şeylerde var tabi Allah korusun ama insanın canı sıkılıyor inşallah en kısa zamanda geçer