Busegulce Kızlar bir haftadır ara ara kasıklarımda adet sancısı gibi bi sancı var ve belim de de aynı şekilde biraz yorulunca daha çok oluyo doktoruma da yazdım ama sizden de bilgi almak istedim size de oluyo mu
Kavrlms16 Busegulce evet iki gündür bende de oluyo adet olucak gbi hafif hafif sancılar girip çıkıyo ama ben daha doktoruma soramadm
Fatma-asel_29 27 haftalığım aynen dediğin gibi adet olacak gibi kasıklarım ağrıyor geçiyor Dahada kontrolüme var doktora soracaktım
H69 Kızlar kıyafetleri yıkama ütüleme işini hallettiniz mi ben 28 haftalığım yapsammı erkenmi bilemedim
[silindi] H69 ay bende 27 oldum bi arkadasim ben senin haftanda yikayip utuledim sende hallet bir an once dedi bende bilemedim erken diorum ama diolar sen yap dolabina as nolur nolmaz 😂
H69 [silindi] aslında haklıda gibiler yıkanmış beklesinler nolcak sanki de ben kapı süsü vs de daha yaptırmadım erken geliyo
Fatma-asel_29 Hastane çıkışını filan aldım yıkayıp ütüleyip koyacam ne olur ne olmaz Doğum işi hiç belli olmuyor