Merhaba yarın adet günüm ama şüphelenip bugün test yaptım evde pozitif çıktı hemen acile gidip kan verdim beta 21.23 çıktı acil doktoru moral bozdu biraz hemen kendi doktoruma mesaj attım degerin normal olduğunu söyledi sizce de deger iyi mi endişe etmeli miyim yardımcı olurmusunuz 🤗🤔🤦♀️